ဗုဒၶတရား၏ အဆံုးအမအတိုင္း လိုက္နာက်င့္ၾကံ အားထုပ္ႏိုင္ေသာ သူေတာ္ေကာင္း တရားသမား ျဖစ္ႏိုင္ၾကပါေစ.....
သတၱ၀ါမွန္သမွ်၊ ေဘးမခ၊ ေအးျမခ်မ္းသာရွိပါေစ

Thursday, June 16, 2011

အဘိဓမၼ ပိဋက ျမန္မာျပန္

အဘိဓမၼာ ပိဋက ျမန္မာျပန္ ကိုတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အဘိဓမၼာ (၇)က်မ္းကို ျမတ္စြာဘုရား တာ၀တိံသာ မွာ ေဟာခဲ့တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ဗုဒၶဘာသာတုိင္း သိထားျကျပီးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ (၇)က်မ္းထဲက ျမန္မာျပန္အေနနဲ႕ သီးသန္႕ မရွိတဲ့ ၁။ ပဌာန္းက်မ္း ၂။ ယမိုက္က်မ္း ၃။ ဓာတုကထာက်မ္း တို႕ကို ခ်န္ထားၿပီးက်န္တဲ့ (၅)က်မ္းျဖစ္တဲ့ ၁။ဓမၼသဂ္ဏီက်မ္း
၂။၀ိဘင္းက်မ္း
၃။ကထာ၀တ္ထု က်မ္း
၄။ ပုဂၢလပညတ္က်မ္း တို႕ကို တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အဘိဓမၼာကို ေလ့လာခ်င္တဲ့ သူေတြ ဒီေနရာမွာ ယူထားလိုက္ၾကပါလို႕ တိုက္တြန္းအပ္ပါတယ္။ အားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖား က်မ္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ လို႕ ဆႏၵျပဳလွ်က္။

အရွင္ကုမုဒ

0 comments:

Template by : kendhin x-template.blogspot.com